Polityka zwrotów
Czy mogę zwrócić moje zamówienie? Tak, jest to możliwe. Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionych przedmiotów, masz możliwość ich zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania. W takim przypadku zamówienie musi spełniać następujące warunki:
-
Zamówienie nadal zawiera wszystkie odpowiednie części, komponenty, a opakowanie dotarło w takim samym stanie jak produkt.
-
normalne użytkowanie produktu jest oczywiste, uszkodzenia spowodowane nieostrożnym obchodzeniem się są wykluczone.
-
produkty, dla których higiena jest ważna, zostały dokładnie wyczyszczone przed rozpoczęciem procesu zwrotu.
-
produkt został uznany za wadliwy natychmiast po otrzymaniu.
-
Mamy prawo obciążyć klienta kosztami wysyłki.
-
zwrot zostanie przetworzony w ciągu 7 dni roboczych, a jeśli warunki zostaną spełnione, zwrot zostanie oficjalnie uznany w tym okresie. *Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwróconych przedmiotów, jeśli podejrzewamy, że zostały one użyte lub uszkodzone nie z naszej winy.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie? Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe warunki, musisz wykonać następujące czynności, aby rozpocząć proces zwrotu. -Wyślij e-mail na adres: info@maniere-london.com -Upewnij się, że e-mail zawiera następujące informacje: Numer zamówienia Powód prośby o zwrot Zdjęcie produktu w przypadku uszkodzenia Imię i nazwisko klienta Adres klienta Następnie skontaktujemy się z Tobą i podamy adres zwrotny. Nigdy nie wysyłaj zwrotu do nadawcy, podamy Ci właściwy adres po tym, jak nas o to poprosisz. Ty, jako klient, jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotu produktu.
PROSZĘ ZAUWAŻYĆ, ŻE NIE OFERUJEMY DARMOWYCH ZWROTÓW, OBOWIĄZUJĄ OPŁATY.
STORNOBAU
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z poniższymi postanowieniami, jeśli jest osobą fizyczną, która zawiera transakcję prawną w celach niezwiązanych głównie z jej działalnością gospodarczą lub zawodową: A. WARUNKI ANULOWANIA Prawo do anulowania Okres anulowania wynosi 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, otrzymała lub zaakceptowała ostatnie towary. Ponieważ pracujemy z w pełni zautomatyzowanym systemem, zamówienia są realizowane natychmiast po ich złożeniu. Dlatego nie możemy przerwać procesu wysyłki do momentu dostawy, więc zwrot nie jest możliwy po otrzymaniu towaru. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas MANIÉRÉ poprzez wyraźne oświadczenie (np. e-mailem) o swojej decyzji o odstąpieniu od tej umowy. Odwołanie jest zakończone, gdy otrzymamy towar. Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący. Rejestracja przesyłek w tranzycie Ponieważ nasze towary są wysyłane z Azji, mogą wystąpić dłuższe czasy tranzytu, na które nie mamy wpływu. Jeśli towary są już w drodze do Ciebie, anulowanie nie jest możliwe. Prosimy poczekać, aż otrzymasz towary, a następnie zwrócić je do nas. Oczywiście możesz nas wcześniej poinformować o swojej rezygnacji. Aby zagwarantować najszybszy możliwy zwrot, prosimy o przesłanie nam potwierdzenia wysyłki. Konsekwencje odstąpienia Jeśli odstąpisz od tej umowy, musimy zwrócić wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, z wyjątkiem kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrałeś inny rodzaj dostawy niż najtańsza standardowa dostawa oferowana przez nas), niezwłocznie i najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymamy powiadomienie o Twoim odstąpieniu od tej umowy i otrzymanie towaru. Do tego zwrotu użyjemy tego samego środka płatności, którego użyłeś do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej z Tobą; w żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony za ten zwrot.
WSZYSTKIE ZWROTY ZOSTANĄ WYSŁANE DO NASZEGO CENTRALNEGO MAGAZYNU W AZJI NA KOSZT KLIENTA.